Kamil Sikora

Marketing gier wideo. Sztuka efektywnej manipulacji graczem

Okładka
Manipulacja to celowo inspirowana interakcja społeczna mająca na celu oszukanie osoby lub grupy ludzi, aby skłonić je do działania sprzecznego z ich dobrem, interesem. Manipulacja jest formą zamierzonego i intencjonalnego wywierania wpływu na osobę lub grupę w taki sposób, by nieświadomie i z własnej woli realizowała działania zaspokajające potrzeby/(realizowała cele) manipulatora. Manipulować można treścią i sposobem przekazywania informacji. W przypadku gier wideo u podstaw tego zamierzonego ataku leży marketing. Kamil Sikora w swojej nowej książce próbuje pokazać nam jak ten mechanizm działa od środka. Jak często gracz jest obiektem manipulacji i jak trudno się z tego wykręcić. Warto dodać, że autor to człowiek bardzo wykształcony, który wie co mówi. Sikora jest inżynierem oprogramowania, absolwentem Politechniki Krakowskiej oraz Uniwersytetu Jagiellońskiego na kierunku Produkcja Gier Wideo. Jest też m.in. właścicielem polsko-irlandzkiego studia Bandoneon Games, zajmującego się projektowaniem i wytwarzaniem marketingowych gier wideo. Nie ulega zatem wątpliwości, że jego książka to bardzo wartościowa publikacja, którą powinni przeczytać nie tylko pasjonaci gier, ale także rodzice, którzy chcą uchronić swoje dzieci przed negatywnym skutkiem gier wideo.

Język: pl

Ilość stron: 273

Opublikowana: 6 maj 2013

Wydawca: wydawnictwo Psychoskok

Format książki

ebook ( 9788379000579 )